Cancer.

Är det bara jag som är riktigt sjukt jävla trött på den parasiten nu? Det spelar ingen roll hur man lever sitt liv, om man äter bra eller om man motionerar för det verkar som att varenda människa drabbas ändå, oftast de som förtjänar det minst.


Tog ett djupt andetag och satte mig ner för att titta på den här extremt berörande filmen för andra gången denna sommaren. Jag kan ju säga såhär att det tar inte lång tid innan och en halvminut så börjar tårarna rinna. Jag tror att så gott som alla känner någon som blivit drabbad av cancern och mer än hälften har någon i sin närhet som avlidit pga sjukdomen.
Så jag tänkte lite.. vi har så himla lätt att lägga 100kr på tex cigaretter/fika/kläder och annat som vi egentligen inte behöver när vi lika gärna kan skänka dem till cancerforskning som kan rädda miljontals liv i framtiden.

Jag tycker att ni ska göra precis det som jag gjorde nu, smsa: JULIA25 (för 25 kr), JULIA50 (för 50 kr) eller JULIA100 (för 100 kr) till 72072 och gör skillnad.
Postat av: Anonym

Så himla hemsk film!! Smsade in 25kr, fortsätt skriva såhär du berör verkligen <3

2012-07-11, 22:04:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: