Tro det eller ej, men jag lever!

Idag har min hjärna varit helt knäpp och jag har varit så trött att jag halvt gråtit minst tre gånger, men det är ok för KENT var magiskt. Vi började köa sju på morgonen och sedan så köade vi som sanna krigare i spöregn med mina favorit tvillingar. Vi tog oss så klart längst fram till mitten och stod under Jocke Berg och dyrkade honom, det enda rätta att göra.


Bild ifrån Pernillas fb.

Men angående min statusuppdatering på fejan igår om blodprov och grejer så var det så att efter många trevliga smällar och tryck så tuppade Linnea av och vaknade upp bredvid scenen på sjuksängen. Det var mycket trevliga sjukvårdare, men ja när jag höll på att kvickna till så passade de på att ta ett litet stick i fingret och lägga mig rätt så att jag inte skulle kvävas ifall jag kräktes!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: