Mys i skärhamn!

Det var precis vad jag gjorde på jobbet idag, vi åkte till Skärhamn och myste som riktiga öboro. Med glass och annan lyx, hur värt som helst att få betalt för sådant trevligt! För er som undrar vad jag jobbar med så är jag anställd av kommunen som ledsagare för en tjej som har lite svårigheter. Det jag gör är helt enkelt att avlasta familjen genom att vara med henne och hitta på lite roliga aktiviteter. Som tex på måndag ska vi grilla korv nere på en strand, inte helt fel!



Köpte dessutom ett riktigt fint halsband till min moder för hon gav mig halsbandet ni ser ovanför i ''sommarpresent''. Så jag tänkte att det trots allt är lika viktigt att ge som att ta. Nej, nu är det dags för mig att gotta mig med räkor och komma på något ''värt att tänka på'' inlägg.!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: